Det jag skriver - min första prioritet är inte att göra det sammanhängande, icke-motsägelsefullt, korrekt eller konsekvent. Jag vill inte akta mig för att stöta mig med någon och jag skulle inte stå upp för allt jag säger i en debatt. Jag vill bara försöka fånga ruset av tankar och känslor som flyger genom min hjärna. Dels för att det är intressantast. Dels för att jag tror att det är det närmaste en kan komma att få något som helst grepp om människan som fenomen.

Jag skriver om personliga erfarenheter, samt mer allmänna reflektioner om queer, genus, feminism, politik, samhälle, da shit. Kolla in min presentation till höger....


fredag, oktober 29

Klockan är 5

På morgonen. Har inte somnat än. Har på den senaste tiden drabbats av hungerlöshet på dagarna och sömnlöshet på nätterna. Youtubar maniskt klipp från Boys Don't Cry (och det finns inte ens så många bra) Fan, vet inte var jag ska göra av mig själv.

Vill inte att det ska va så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar